نیایش با خدا

دلتنگی های بی دلیل الیا

نیایش با خدا

    پروردگارا! ببخش مرا که از تمسخر دیگران لذت بر دم 

 

 

      پروردگارا! ببخش مرا که براى رسوا کردن دیگران تلاش کردم




    پروردگارا! ببخش مرا که نمازم، وقت یافتن گمشده‏هاى من است

.


      پروردگارا! ببخش مرا که نادانى دیگران را به رُخِشان کشیدم.



   پروردگارا! ببخش مرا که براى همه گردن کشیدم، به غیر از خودم.





  پروردگارا! ببخش مرا که دیگران را وادار به معذرت خواهى کردم.





پروردگارا! ببخش مرا که همه‏اش دعا کردم

 

 

خدایا! مرا از شر خلق دور بدار و یک بار نگفتم: خلقت را از شر من دور


دار.


   پروردگارا! ببخش مرا که فکر و دلم از تو عزلت گزید و از گناه نه.

 

 



  پروردگارا! ببخش مرا که هر چه با من مدارا کردى، من بر تو خیره‏سرى کردم.

 

 


  پروردگارا! ببخش مرا که آن قدر که حسرت نداشته‏هایم را خوردم، شاکر داشته‏هایم نبودم.





  پروردگارا! ببخش مرا که آن قدر که بر بى‏منزلى و بى‏کارى و ... گریستم،

 

 

بر غم فراق از تو گریه نکردم.





پروردگارا! ببخش مرا که آن قدر که به فکر زیبایى ظاهر و مد لباس و ... بودم،

 

 

به فکر زیبایى و طهارت باطنم نبودم.





پروردگارا! ببخش مرا که بارها و بارها به دنبال جنازه این و آن رفتم

 

 

و فقط با یک «اِ اِ» گفتن، از کنارش گذشتم و هنوز  باورم نیست که من هم رفتنى هستم


                                                

 

                                                                                                نویسنده    فاطمه جون

[Web] -
 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ نوشته شده در شنبه 30 / 3 / 1391برچسب:, ساعت 4 بعد از ظهر توسط الیا |